Witajcie!

Jako, że poprzedni blog o tej tematyce zostanie wkrótce usunięty, to postanowiłam przenieść się tutaj z całą jego zawartością.
Nie wiem jak mi to wyjdzie, ale mam nadzieję, że będzie jednak dobrze.


To mój pierwszy blog o takiej tematyce, więc będzie mi ciężko. Nigdy wcześniej nie pisałam tego, co zamierzam pisać, więc mam nadzieję, że zrozumiecie mnie.
Moim zamiarem jest odwiedzić wszystkie zoo w Polsce i opisać to. Dodam cenniki, jak dojechać, zdjęcia, moje opinie i opis przebiegu trasy w zoo. Moim utrudnieniem jest fakt, że wszystko będę robić bez samochodu, więc polegać będę głównie na komunikacji miejskiej i PKP.
Wpisy będą pojawiać się jak odwiedzę już jakieś zoo. Od czasu do czasu może dodam coś nie związanego z tematem, jakąś ciekawostkę albo opis innych zoo, spoza naszego kraju.
Istnieje 11 Ogrodów Zoologicznych spełniających wymogi EAZA (Europejskie Stowarzyszenie Ogrodów Zoologicznych i Akwarium), które zrzesza liczące się ogrody z całej Europy. Są to Ogrody Zoologiczne z takich miast jak: Kraków, Toruń, Poznań, Płock, Warszawa, Wrocław, Zamość, Chorzów, Łódź, Opole i Gdańsk. I głównie na tych się skupię na samym początku.
Polska ma jeszcze mniejsze i większe ogrody nie zaliczające się do organizacji EAZA, o których może napiszę jak odwiedzę wyżej planowane zoo.
Pierwszą taką moją wizytą było zoo w Krakowie, o którym napisze coś więcej już wkrótce.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zoo w Krakowie

Zoo we Wrocławiu